HA! Eller hur...

Somnar runt kl 23...

00.15 - N kommer upp till oss och berättar att hon måste kissa. Jag tycker att hon kan väl kissa själv. Ok säger hon, går ner till toan men är snart tillbaka igen och säger att jag måste följa med för hon vill inte spola själv (???) Tror hon går i sömnen och inte riktigt vet vad hon säger. Följer med, spolar och går upp och lägger mig. N följer med och lägger sig på madrassen

01.40 - V vaknar. Grinar. Lyfter över honom till vår säng. Försöker putta på P så jag får lite mer plats. Lyckas inte så bra...

03.10 - Vaknar av att V sitter i sängen och pratar högt. Försöker få honom att somna om men ungen är hur pigg som helst! Det tar ca 30 min innnan han kommer till ro och somnar om.

04.00 - Vaknar av en spark i ryggen. A ligger visst i våran säng han också.

04.50 P's klocka ringer, han går upp. Känner mig stressad, måste somna om!!!

06.00 A gnäller över att det är trångt i sängen! Han vill ha en kall kudde! Han bråkar med mig i ca 10 min, jag bara väntar på att V ska vakna till han med och det gör han efter ca 10 min. Då har A somnat om i alla fall. N vaknar också och vill titta på bolibompa. Pussar mig på kinden och frågar om jag har sovit gott.... *grrr*

Kommentarer
Postat av: gladulle

oj vilken rolig natt:( Ibland undrar man hur det är möjligt att hålla sig vaken efter några nätter som denna visst är det otroligt hur mycket man orkar

2008-11-14 @ 08:34:31
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Johanna

puh!...



lägg kudden i en plastpåse i frysen, bara gå och hämta sen =)

2008-11-14 @ 09:28:08
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0