En dröm

Jag vill ha en söt liten butik.
Mitt inne i stan såklart. Med ljusa väggar och stora skyltfönster.
Där vill jag sälja fina barnkläder som passar busiga pojkar och flickor. 
Medan du strosar runt i min butik och tittar på alla vackra plagg, pedagogiska leksaker, barnböcker och andra gulliga småsaker så sippar du på en god latte. Ja, jag säljer även kaffe, te och världens godaste chokladpraliner!
Barnen ska ha en liten hörna i min butik där de kan bläddra i böcker och bygga med klossar när mamma och pappa handlar. Det finns också en liten smyckesverkstad i min fina butik. Där kan man hitta alla möjliga slags pärlor och alla tillbehör man kan tänkas behöva för att göra egna smycken. Eller så kan man ju köpa något smycke ur min kollektion. Gillar du orkideér? Då är min söta butik rätt ställe för dig. För jag älskar orkidéer och säljer de vackraste du någonsin sätt! Ljus, krukor, vaser...

Dags att vakna eller? Suck.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hör av dig när du öppnar så kommer jag direkt!! Jag älskar att shoppa och tycker mycket om att äta chokladpraliner och dricka kaffe :) Det låter som ett ställe där jag (och Emil) skulle kunna spendera mycket tid och pengar... :D

2008-10-16 @ 10:46:46
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0