Bättre eftermiddag

Hämtade mina äääänglar kl 3, precis i lagom tid för att hinna glömma hur morgonen varit. N's kompis N skulle med oss hem idag. Vi gick en stund till parken med grannen och hennes dotter. Där träffade N en till kompis så när det var dags att gå hemåt var det 5 barn att hålla reda på :)
Tjejerna hade riktigt kul. Det är så roligt att höra hur de leker. Idag var de dagisfröknar och dockorna fick vara barn. Vid 5 tiden var det dags att åka till mormor och morfar. A och N brukar sova över där på fredagar (annars längtar mormor ihjäl sig säger hon) Jag åkte förbi affären på vägen hem och köpte en stor påse lösgodis. P skulle natta V så nu sover de båda två. Själv ska jag mysa ett tag till här i soffan och mumsa godis.

Kommentarer
Postat av: Marieq

Hej! Det låter som ni haft en bra eftermiddag tillsammans. Det är verkligen toppar och dalar :-) Vad härligt att barnen kan sova hos mormor och morfar på fredagar. Låter skönt att ha sån avlastning. Mysigt för dem att få sån tid med barnbarnen också och bra för barnen att få en sån nära relation till dem. (Saknar min mamma som bor 50 mil härifrån). Jo du gissade rätt angående pepparkakan förresten, det är Ebba :-) Hoppas godiset smakar bra! Kram Marie

2008-10-17 @ 21:53:48
URL: http://miablogg.malmbergarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0