Utvilad

Vi tog bilen i alla fall igår. Kändes enklast. Middagen var toppen. Jättegod mat, lite seg service i starten bara men vi hade så trevligt att det inte gjorde så mycket. Men oj vad hungrig jag var. Jag åt en tidig lunch och vi hade bokat bord till kl 21. När vi hade ätit oss igenom alla 7 rätter (7 rätter motsvarar en vanlig 3-rätters middag) hade klockan hunnit bli halv ett! Vi kom hem strax efter ett, minns inte när jag varit ute så sent sist ;) Somnade runt halv två och sov som en stock till kl 10! Vi hade nog sovit längre om inte någon hade ringt på dörren. Har ingen aning om vem det var.
Frukosten åt vi nere i centrum. En toast, latte och tidning. Allt serverat och man slipper diska, kan det bli bättre?!
Klockan fyra skulle vi till M och I. Gick till Lagerhaus (älskar den butiken!) och köpte en liten present, hämtade barnen, åkte till P's jobb och plockade upp lite blommor, hem, byta om och iväg. Trevligt sällskap och en urgod middag. Önskar att alla söndagar var så här bra!
Nu sitter jag och kollar lite på tradera. Det kliar lite i fingrarna... funderar på om jag ska klicka hem en "sex and the city" box. Men när ska man hinna kolla på den...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tradera är som ett spel, jag vill aldrig förlora en budgivning, blir helt manisk...



Sv; Jag känner också så, har verkligen ingen aning om vad jag vill göra. Är ju utbildat frisör men kan inte jobba längre pga av min allergi, det är ju skitjobbigt och att bearbeta det faktumet har gjort att jag låst mig..det är ju det jag vill göra, eller?? Hur som fungerar det ju inte, men guuud så svårt att släppa och tänka om..Jag har en fasttjänst som personlig assistent men vill gärna vidare efter mammaledigheten..HM??Det löser sig väl..



Kram

2008-10-13 @ 10:17:31
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0