Borta..?

Jag hittar inte laddaren till kameran!!! Den är helt borta. Var sjutton kan jag ha lagt den? Sånt här kan göra mig galen. Nu har jag min fina kamera men jag kan inte använda den för batteriet är urladdat och laddaren är borta.. Använder mobilkameran istället och det blir ju inte lika bra :(
Ringde till canon-folket och kollade vad det skulle kosta att beställa en ny laddare, närmare 800 kr! Funderar på om man verkligen måste ha original laddaren? Finns ju ett helt laddnings-paket att köpa för 399 kr. Då ingår en massa (onödiga) adaptrar och grejer. Känns som om jag har vänt upp och ner på hela huset nu, och jag hittar den inte... suck.


Kommentarer
Postat av: gladulle

Vet hur det brukar kunna vara, och går man då och köper en ny då ska man se då kommer den minsann fram den man hade tappat bort.



Hoppas allt är bra medd er i övrigt.



Ulrika

2008-09-24 @ 15:21:50
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: gladulle

V blev klassad förkylnings astmatiker som liten och när hon var 8 mån så låg vi inne på lassa i nästan en vecka för då var hon riktigt dålig. när hon blev pigg igen fick jag veta hur dålig hon egentligen varit.

Hon använde endast 20% av lungorna när vi kom in resten var helt tät. (Det är tur man har nära till sjukhuset) Sen snart ett år så medicinerar vi henne dagligen morgon och kväll, för att hon ska må så bra som det går.



2008-09-25 @ 07:54:56
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0