Dåligt dåligt samvete...

Jag har blivit så himla glömsk. Glömmer att ringa viktiga samtal. Glömmer att skicka iväg viktiga papper. Glömmer att ta ur tvätten... osv. Men idag glömde jag en jätteviktig sak. N skulle ha med sig matsäck till dagis idag. Varje tisdag har de "vilse" med dagis. De packar sin lilla ryggsäck med vattenflaska, sittunderlägg och en frukt och så promenerar de ut i skogen. Idag skulle da ha "vilse-avslutning" så det skulle festas till med en matsäck bestående av en liten smörgås och en festis. Gissa vad jag glömde idag. Jag glömde att det är tisdag. Jag glömde att det är "vilse-avslutning" och självklart glömde jag även packa den lilla ryggsäcken med den lilla matsäcken. Usch vad jag känner mig som en dålig mamma. ALLA barnen hade med sig sina små ryggsäckar ut i skogen men min lilla dotter fick gå utan, för att mamma glömde. Snälla fröken har alltid med sig lite extra så att de barn som har föräldrar som glömmer viktiga saker inte ska bli utan. Tack för det snälla fröken men jag mår lika dåligt i alla fall :(


Kommentarer
Postat av: Jupp

Ursch... känner igen känslan. Man känner sig VÄRDELÖS!!!!



Kram på dig iallafall.

2009-04-15 @ 18:06:21
Postat av: gladulle

Vet hur det känns, det är inte roligt men det är bara att inse att man är människa även som mamma.



Kramar & hoppas ni haft en trevlig påsk.

2009-04-16 @ 22:01:08
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0