Lång dag

Sitter på jobbet och har ingenting att göra. Undrar om det finns någon kvar i huset eller om det bara är jag... Det är hur dött som helst. Verkar som om alla gick hem efter lunch. Själv har jag två timmar kvar innan jag får gå hem. Det har varit en riktigt lång dag idag. Jag började redan kl 07.30 och slutar inte förrän kl 18.00 ikväll. Igår var det också en lång dag men den gick betydligt fortare. Jobbade fram till kl 13.00 sen var vi på kurs till 17.00 och efter det ut på ett event med kunder. Det blev trekamp och middag. Kom inte hem förrän vid 22-tiden. Men jag lyxade lite imorse och tog bilen. Kändes lite jobbigt att behöva gå upp redan kl 05.00 så jag sov en timme till och åkte bil in :)
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig helg till dig också! :)

2009-04-03 @ 22:09:47
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Karin

Usch så trist för dig att det blev en "sån" fredag! :( Själv hade jag en otroligt lugn fredag... Satt ute i solen en stund på dagen o sen åkte jag o färgade håret hos min frisör. Ses på måndag!!

2009-04-04 @ 11:22:47
URL: http://www.familjencarlsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0