Back to work...

Idag började jag jobba igen. Semestern är slut. Känns som att dessa 4 veckor flugit förbi. Nu får jag drömma mig tillbaka genom att titta på alla semesterblider :)

N fyllde 6 år i lördags! Vi firade henne här hemma med mormor och morfar, farbor och hans fru och alla kusinerna. Morbror, hans fru och lill-kusinen. Hon fick många fina presenter. Av oss en rosa cykel med lila fjärliar. Så snygg! Hon var överlycklig. Vi bjöd på tacos, N's favorit mat och favorit-glass-bomb-tårtan. Och så bakade vi muffins med rosa glasyr.

Om några veckor är det kalas-dags igen, då är det A som fyller 4 år!

              

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhh så söt liten prinsessa!! :) Hoppas allt är bra med er alla? Jag funderar på att titta förbi jobbet imorgon... Hörde något om en doppresent som låg o skräpade. ;)

2009-08-03 @ 23:22:25
Postat av: gladulle

En fin liten prinsessa:)

hoppas ni haft en skön semester.



kram

2009-08-06 @ 22:30:51
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0