Hinner inte

Dagarna flyger. Hinner inte skriva här så mycket. Inskolningen går bra. Än så länge har jag inte lämnat V utan jag sitter med i rummet medan han utforskar. Men han har forftarande stenkoll på var i rummet jag sitter. Imorgon är förskolan stängd, de har planeringsdag. Lite dumt att ha den mitt i inskolningen tycker jag. På torsdag är det meningen att jag ska lämna honom en stund. Vi får se hur det kommer att gå. Jag vet att han kommer gråta och skrika men hoppas på att fröknarna kan få honom på andra tankar...

Helgen var full av kalas och fester :) P's P fyllde 40 för några veckor sedan så i lördags var det fest! Mycket trevligt. Barnen var på kalas hos kompisar både på lördagen och på söndagen. Fullt upp i helgen med andra ord.

Kommentarer
Postat av: gladulle

Det ska nog gå bra med inskolningen ska du se, oftast så är det ju jobbigare för oss vuxna. Dom små liven brukar ju anpassa sig rätt så snabbt.



Är han på samma förskola /avdelning som sina syskon???

2009-01-20 @ 22:25:18
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0