Ögoninflammation

De ringde från dagis igår och sa att A och V har ögoninflammation. Det går tydligen på förskolan. Pojkarna mår bra, men är kletiga i ögonen så de får vara hemma idag. P och jag kunde dela på dagen. Han åkte iväg tidigt imorse och jag stannade hemma till kl 11. Sen kom han hem, och jag tog bilen in till jobbet. Gratis parkering idag med förresten :)
Det var mysigt att ha en lugn morgon hemma. Vi fick besök av J. Hon kom över på lite frukost. Pojkarna hade världens aptit. Jag blev riktigt förvånad, i vanliga fall får man knappt i dem en smörgås. Men idag åt de massor. V åt fil och flingor + 1 liten knäckemacka + 2 baguettbitar med smör. A åt samma, men hoppade över flingorna. Sen blev det tårar när det var dags för mig att åka till jobbet. Det var V som helst hade velat följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0