Min morgon

Vilken morgon jag har haft idag! Det gick bara inte att gå upp när klockan ringde. Jag var så seg! Snoozade hur många gånger som helst. Bestämde mig redan första gången när klockan ringde att jag skulle ta bilen in idag för att jag behövde verkligen sova mer. Jag skulle öppna imorse och så stänger jag ikväll, dvs. många kronor i parkering, det kostar ju 10 kr i timmen...
Jag kommer till jobbet, parker bilen där jag brukar och går mot p-automaten för att betala. Men det finns ingen p-automat! Den är borta! Tydligen så ska den bytas ut och de har inte satt upp någon ny så idag (och kanske imorgon) så är det gratis parkering. Jippi :)
Morgonen fortsatte ganska lugnt. Jag och J hann till och med äta lite frukost tillsammans innan det var dags att börja jobba. Sen vet jag inte vad som hände. Jag hade hur många kunder som helst, och alla var förvirrade. Tänk dig när någon kommer och säger att de ska träffa Johan kl 8. Eh, Johan vem? På vilket företag? Vad heter männsikan mer än Johan? Suck. Eller "Jag ska vara med på en kurs här idag, jag heter Anna Svensson" De har ingen aning om vad kursen heter eller vem som anordnar den. Det ska inte vara lätt inte. Eller så kommer alla på en gång. En massa besökare till olika företag och till olika personer. För att göra det hela lite intressantare så svarar ingen när jag ringer. Ja så har det varit hela dagen. En massa förvirrade besökare och många telefonsamtal med röstbrevlådor. Nåja, det är bara 4 timmar kvar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0