Liiiite arg på SL

Min buss kom aldrig imorse! Den skulle gå kl 06.06 och jag var på stationen redan 06.01 så jag kan inte ha missat den. Väntade till kvart över, tänkte att den kanske bara var lite sen. Men icke. Fick småspringa till cetrum för att ta tunnelbanan in mot stan. Självklart så missade jag tunnelbanan också, den åkte samma sekund som jag kom in på perongen efter att ha sprungit ihjäl mig. Ingen bra start på morgonen. Ok att jag missade tunnelbanan är nog inte SLs fel men varför kom inte bussen??? Lite jobbigt att vänta in nästa som går halv sju. Föraren måste ha tagit sovmorgon eller nåt. Hann inte med någon frukost heller. Glömde plånboken hemma. Glömde ladda mobilen igår och glömde så klart laddaren på byrån hemma i hallen. Men jag ska inte klaga. Jag kom bara 10 minuter för sent, hade en lugn morgon och jag och S åt en massa chokladägg till frukost. Så nu e jag mätt och belåten. Fortsätter jag så här så behöver jag inte heller oroa mig för att mina nya byxor är förstora, de lär jag fylla ut hur lätt som helst med mina nya frukostvanor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0