Uppe med tuppen

Kände mig stressad inatt. Vaknade hundra gånger och tittade på klockan. Kl 23.nånting = glad att klockan inte är mer! Kl 01.nånting = yes, jag har många timmar kvar att sova :) Kl 02.nånting = Hm...vore bättre om jag bara kunde sova och inte vakna minst en gång i timmen... Så där höll det på, fram till kl 04 då kom N ner till oss och väckte mig för hon vågade inte gå på toa själv (!) När klockan hunnit bli 04.30 gav jag upp stressen över att inte kunna sova i sträck och gick upp istället. Tog en dusch, åt lite frukost, läste mailen och så var klockan 06 och det var dags att gå till bussen. Slutade kl 15 idag, hann med bussen kvart över fyra :) Kl 18 = föräldrarådsmöte på förskolan (suck) Kl. 20 barnen sover och jag borde göra det samma men självklart så är jag inte trött nu, nä det kommer jag vara imorgon bitti istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0