Pysslat lite idag...

Idag har vi fixat lite här hemma. P föreslog att vi skulle åka förbi Ikea (!) och handla lite nya krukor till altanen. Han som HATAR att gå på Ikea, det är kärlek det :)
Köpte bland annat 2 stora terrakotta krukor och har nu planterat pelargoner i rosa och vitt samt rosa förgätmigej, nån vit hängande blomma som jag inte kommer på namnet på, och lite murgröna i dem. Planterade även lite kryddor som basilika, dragon, gräslök och timjan. Pappa tog med sig en massa lavendel till mig från jobbet för någon dag sedan, gissa om jag blev glad...jag älskar lavendel! Nu har jag framsidan full av lavendel :)
Hittade en fin ljuslykta på Ikea som vi köpte, så det är riktigt mysigt på altanen nu. Det är bara myggorna som stör i paradiset :P

Imorgon ska lilla V till doktorn. Han ska operera in rör i öronen. Vi har tid kl 8.45. Nu ska jag gå och tanka honom med lite välling för det blir inget att dricka eller äta förrän efter operationen. Lilla gubben, hoppas han blir bra i öronen efter det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0