Jag föll för frestelsen!

Vitt bröd, med extrasaltat bregott smör! Nygräddad baguette. Det vitaste av vitt bröd, och EXTRAsaltat smör. Två bitar åt jag. Det var nog bland det godaste jag ätit på länge.

Sedan ca 2-3 veckor tillbaka äter jag inte vitt bröd eller socker. Den första veckan var hemsk! Jag var otroligt sötsugen. Men allt eftersom dagarna gick så minskade suget. Nu känner jag att jag inte alls behöver något sött varje dag.

Helgerna har varit ett undantag, då har jag unnat mig lite smått och gott, men i små mängder. Visst, igår var det helg. Men klockan var efter 21 och jag skulle ha hoppat över det där brödet men det ropade på mig, så jag syndade. Herregud vad gott det kan vara med vanligt vitt bröd!

Nya tag idag. Sitter här med min knäckemacka med ägg, det är helt ok det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0