Jag ORKAR inte mer

Är så less på jobbet nu så jag tror jag kräks snart! Jag förstår verkligen inte hur mina chefer tänker. Det är helt sanslöst, upp och ner på det här stället. Jag vet inte vad jag ska göra för att de sa FÖRSTÅ att jag tar inte vad som helst.

SUCK!

Jag stänger här om ca en timme, sen ska hem till min fina familj och inte ägna en endaste liten microsekund på tankar och funderingar om jobbet. Det har jag bestämt mig för. När jag går härifrån så kopplar jag bort detta negativa ställe. Tar väl en timme hem så jag har gott om tid att ta fram de positiva känslorna i bilen på väg hem. Jag ska tänka på mina små troll och min fina man som gör allt för vår familj. Allt för att jag och barnen ska må bra. Känns redan lite bättre nu bara jag tänker på dem :)

Nu ska jag läsa lite bloggar istället, så det så! Tänker INTE jobba. Ha!

Kommentarer
Postat av: S0FINE

Gumman då. Hoppas allt löser sig snart. O ja du har en toppen familj. Hoppas du får en fin kväll <3.

Kramen!

2011-03-28 @ 18:39:07
URL: http://s0fine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0